Gdy zakładam temat na forum nic się nie dzieje |
Autor |
Wiadomość |
donio3d
|
Wysłany: 10-08-2013, 20:42 Gdy zakładam temat na forum nic się nie dzieje
|
|
|
Dokładnie tak jak w temacie. Gdy piszę temat i kliknę podgląd lub wyślij całość którą uzupełniłem kasuje się. (Tak jak bym kliknął "Nowy Temat" zamiast "Wyślij" czy "Podgląd") Naprawdę nie wiem co z tym zrobić i proszę o pomoc ;/.
Moje forum: avpsquad.y0.pl (Forum założone na cba.pl)
PS: Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem więc proszę mi wszystko wyjaśnić.
PS2: Wiecie może jak zmienić tamto "serdecznie witamy na twoja_nazwa.pl - Życzymy miłej zabawy !" jak zmienić tą"twoja_nazwa.pl" |
|
|
|
 |
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
xlesiu

|
|
|
|
 |
donio3d
|
Wysłany: 10-08-2013, 21:03
|
|
|
Jak mam użyć tego notepada bo zbytnio nie rozumiem ;/ Mam nim edytować wszystkie pliki phpBB2 by Przemo? Jeśli tak to jak...
PS: Przepraszam za kłopot ale jestem naprawdę zielony w tym
PS2: Może to głupio zabrzmi ale jest szansa że podam ci na PW moje FTP a ty to załatwisz? Oczywiście jeśli nie to żaden kłopot. |
|
|
|
 |
Boltex

|
Wysłany: 10-08-2013, 21:08
|
|
|
donio3d, najlepiej zleć to komuś. W dziale zleceń na pewno znajdziesz wielu chętnych. |
|
|
 |
Nexer008

|
|
|
|
 |
xlesiu

|
Wysłany: 10-08-2013, 21:16
|
|
|
Spróbuj sam: menu Szukaj - opcja Zamień - zakładka Szukaj w plikach - wpisujesz Szukany tekst: , Zamień na: oraz wybierasz katalog ze skryptem.,
Później dodatkowo edytujesz te dwa pliki includes/functions.php oraz db/mysql4.php |
_________________ Jak tłumaczysz mi coś z php to mów do mnie jak do labradora. / krwiodawcy.org |
|
|
|
 |
donio3d
|
Wysłany: 10-08-2013, 21:28
|
|
|
Okej zamiana za mną lecz co do tych dwóch plików - otworzyłem pierwszy notatnikiem i pierwsze pytanie. Dopisać to po prostu przed tym zrobić odstęp czy jak? Jeśli można to proszę napisać mi wzór wtedy byłoby idealnie.
Np. function xhtmlspecialchars($s)function get_object_lang($cur, $field)
Czy inaczej?