Przesunięty przez: joli 26-09-2007, 08:08 |
[Problem] Przemo v1.9.5 a gigantyczne transfery |
Autor |
Wiadomość |
Jediloop
|
Wysłany: 04-02-2006, 16:33 [Problem] Przemo v1.9.5 a gigantyczne transfery
|
|
|
Najpierw to, co obowiazkowe:
Forum: www.prawo.livenet.pl
Provider: www.livenet.pl
Wersja: phpBB by przemo 1.9.5
Uzytkownik testowy -> ID: test, PASS: test2
I wielkie zmartwienie. Mam konto z 2,5 GB transferem / 1 miesiac.
Minely raptem 4 dni miesiaca, a ja juz mam "nabite" 220 mb transferu! A Forum dopiero sie rozkreca. Troche mnie to przeraza, musze przyznac.
Jest jakas mozliwosc ograniczenia tego transferu?
Czytalem tez o tym, ze wersja forum "by przemo" generuje jakis "fikcyjny" transfer, ktory nie powinien byc uwzgledniany przez serwer. Czy moze mi ktos pomoc i powiedziec, co mialbym dokladnie napisac do Administratora, zeby tego "fikcyjnego" nie uwzgledniali?
Jestem zielony w tych sprawach, wiec prosze o pomoc |
|
|
|
|
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
Solinarius
|
Wysłany: 04-02-2006, 17:22
|
|
|
zrób update do najnowszej wersji i wszystko będzie dobrze |
_________________ Nie mam czasu zajmować się stronami innych - Ci co się załapali to się załapali
nie ma więcej spamu |
|
|
|
|
Jediloop
|
Wysłany: 04-02-2006, 17:27
|
|
|
Solinarius napisał/a: | zrób update do najnowszej wersji i wszystko będzie dobrze | 1.12.3 jest juz na tyle stabilne? Ja tu ciagle przegladam Forum i pelno ludzi pisze o bledach... Myslalem, ze dobrze bedzie poczekac.
No i pozostaje kwestia mojego ukochanego stylu, ktory nie zadziala w 1.12.3, a ponoc kilka osob probowalo go przerobic i polegly |
|
|
|
|
Dlugi
|
Wysłany: 04-02-2006, 17:59
|
|
|
moze boty tak Cie nawiedzaja ? |
|
|
Jediloop
|
Wysłany: 04-02-2006, 18:04
|
|
|
Dlugi napisał/a: | moze boty tak Cie nawiedzaja ? | Moze... a da sie to jakos ograniczyc? |
|
|
|
|
Dlugi
|
|
|
|
|
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
Solinarius
|
Wysłany: 04-02-2006, 18:18
|
|
|