|
|
phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo
|
|
Podobne do "krzakow" |
Autor |
Wiadomość |
ZysQ
|
Wysłany: 15-01-2013, 13:11 Podobne do "krzakow"
|
|
|
Czesc. Moj problem polega na tym ze na hekko nie koduje mi poprawnie bazy danych.. Po prostu albo po ó,ą, ę itp. dalej nie ma tekstu przyklad: kr... zamiast "krótki".
Albo sa znaki zapytania.. kr??tki..
Znaki wywala na kodowaniu latin2, a ucina tekst na utf8. Na xaa patrzylem to normalnie smiga na utf8. Probowalem nawet ta baze z xaa wgrac na hekko lecz tez te errory wywala..
Co mozna z tym zrobic? Tylko na tym hostingu takie bledy mam.
Czytalem tamten temat z przerabianiem bazy ale niebzyt mi pomaga. |
_________________ HigH?! |
|
|
|
 |
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
czesio56560

|
Wysłany: 15-01-2013, 16:25
|
|
|
Napisz może do hostingu.. |
_________________ Nie wiem.
Nie znam się.
Zarobiony jestem.
Przyjdź Pan jutro. |
|
|
|
 |
ZysQ
|
Wysłany: 15-01-2013, 17:21
|
|
|
Pisalem. Powiedzieli zeby sie skontaktowac z programista.. Z czego probowane byly wszelakie sposoby i nadal nic. Nawet ustawienia php my admina ustawilem tak jak na xaa a tam dziala a tutaj nadal nic. |
_________________ HigH?! |
|
|
|
 |
imzdx
|
Wysłany: 15-01-2013, 19:00
|
|
|
Ja jak ostatnio przerzucałem na unixstorma z proserwer pojawiły się też znaki zapytania zamiast PL znaczków, otworzyłem bazę notepadem++, kontrolnie zmieniłem na utf-8 (bez BOM), potem znalazłem miejsce w którym owe krzaczki występują, kopiowałem po 1 dziwnym znaczku zastępującym znaczki PL do masowego zmieniania znaków (ctrl + h), cała robota zajęła mi kilka minut, tylko trzeba było znaleźć te dziwne znaczki jakie miałem w bazie i podmienić je na właściwe PL. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|