|
|
phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo
|
|
Przesunięty przez: chelloPL 27-08-2007, 20:41 |
[Błąd]Rangi w komentarzach (Download) sie nie wyswietlaja |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
|
Wysłany: 11-07-2005, 18:51 [Błąd]Rangi w komentarzach (Download) sie nie wyswietlaja
|
|
|
Nie wiem czemu ale rangi w komentarzach w dziale Download sie nie wyswietlaja. Byl juz podobny temat i podobno cos z Check Files bylo nie tak. Tylko ze ja mam Check Files wporzadku. Prosze o pomoc jestem zielony jak pietruszka http://members.lycos.co.u...n=category&id=1 |
|
|
|
|
Gadatliwa Kasia
|
|
|
|
SIMtel
|
Wysłany: 12-07-2005, 13:08
|
|
|
Jerry, rangi się wyświetlaja w Download jeżeli dodasz jakiś komentarz. Musisz tylko w Panelu Admina ustawić jakieś rangi itp. |
|
|
|
|
Jerry
|
Wysłany: 12-07-2005, 15:58
|
|
|
Komentarz jest dodany, rangi sa przydzielone, w normalnym poscie rangi sa dobrze wyswietlane ale w komentarzach jest blad. Jest tez taka sprawa ze mam zainstalowanego moda color ranks i to moze w tym tkwi problem . Podalem linka do przykladowego komentarza. |
|
|
|
|
SIMtel
|
Wysłany: 12-07-2005, 16:44
|
|
|
Jerry, być może jest to wina CR.
W każdym badź razie ja mam wersję 1.9.5 i u mnie jest Ok w Download. |
|
|
|
|
Jerry
|
Wysłany: 12-07-2005, 16:55
|
|
|
To fajnie ze u ciebie jest oki ale ja mam dalej problem i prosilbym o osobe ktora umialaby mi pomoc . Ja mam wersje 1.9.4 i nie pamietam jak sprawa wygladala przed instalacja CR bo nie zwrocilem na to uwagi. A moze ktos ma zainstalowane CR i ma ten sam problem? Prosze uprzejmie o pomoc punkciki pomogl do rozdania czekaja |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|