phpBB2 by Przemo
Support forów phpBB2 modified by Przemo

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload  katalog Forów DyskusyjnychKatalog Forów   FAQ Video tutoriale

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: warna
03-05-2006, 07:23
Grupy
Autor Wiadomość
warna



Pomógł: 475 razy
Posty: 2335
Wysłany: 29-04-2006, 15:33   Grupy

Czego nauczy cię ten FAQ?
1. Tworzenia grup
2. Nadawania im zezwoleń
3. Dodawnie rang
4. Ustawienie dostępu do działu od konkretnej ilości postów

1. Tworzenie grup
Wchodzimy w Panel Administracyjny (dalej zwany PA) > Grupy > Zarządzaj > [ Utwórz nową grupę ].

Widzimy kilkanaśnie pól do uzupełnienia (nazwa grupy, opis grupy, moderator grupy, etc.). Poniżej opis każdego z nich.
Nazwa Grupy: Chyba nie trzeba tłumaczyć ;)
Opis grupy: Tutaj wpisujemy opis grupy, który będzie wyświetlał się w widoku grup (groupcp.php) obok ich nazw.
Moderator Grupy: Podajemy nick usera (musi być zarejestrowany!), który będzie mógł zarządzać członkami (dodawać, usuwać)
Status Grupy: Określamy czy grupa ma być otwarta (userzy będą mogli się zgłaszać), zamknięta(userzy nie będą mogli się zgłaszać) lub ukryta (nie będzie jej widać w widoku grup)
Ilość wymaganych postów: Jeśli użytkownik będzie miał tyle postów lub więcej niż wartość w polu to zostanie automatycznie dołączony do tej grupy.
Usuń teraz wszystkich użytkowników tej grupy: Jeśli zaznaczymy i wyślemy to wyczyścimy członków grupy.
Dodaj teraz użytkowników z podaną lub większą ilością postów: Przydaje się gdy pole "Ilość wymaganych postów" zmieniliśmy, gdy user ma więcej postów niż jest podane, a mimo to nie jest członkiem.
Kolor: Kolor jakim będzie wyróżniony nick członka grupy.
Prefix, pojawi się przed nazwą użytkowników: Znaczek, który będzie przed nickiem każdego członka grupy.
Styl: Możemy wpisać style css, które dodatkowo mają ozdabiać nick członka.
Moderator grupy może wysyłać masową korespondencję do członków grupy: Proste do zrozumienia ;)
Zakaz opuszczania: Jeśli zaznaczymy to user nie będzie mógł samowolnie wyjść z grupy.

2. Nadawanie zezwoleń
Wchodzimy w PA > Grupy > Zezwolenia > Wybieramy grupe > [ Wybierz grupy ].
W tym menu możemy nadać grupom możliwość moderowania wybranych działów. Przy odpowiednim forum zmieniamy pole wyboru na Moderator i klikamy na [ Wyślij ].

3. Dodawanie rang
Wchodzimy w PA > Grupy > Rangi > [ Dodaj nową range ]. Od razu omówię wszytskie opcje.
Nazwa Rangi: Chyba nie trzeba tłumaczyć ;) Jeśli chcesz użyć obrazka rangi w którym jest już nazwa rangi i chcesz żeby nie powtarzała się ona w nazwie rangi to przed nazwą rangi daj: -# wowczas nie będzie ona wyświetlana.
Jest Rangą personalną: Jeśli zaznaczymy () Tak to będziemy mogli nadać tą range konkretnym osobom w edycji ich profilu.
Rangi dla grup: Tutaj możemy wybrać rangi dla całych grup. Będzie ignorowane jeśli ustawisz rangę specjalną (personalną).
Minimum Postów: Możemy wpisać minimalną ilość postów, aby osiągnąć daną range.
Obraz Rangi: Możemy tutaj określić obrazek związany z daną rangą. Obrazki rang powinny się znajdować we wszystkich katalogach stylów w: /templates/Nazwa_stylu/images/ranks/

4. Dostępu do działu od konkretnej ilości postów
Zakladasz grupe (patrz pkt. 1), do której userzy są automatycznie dodawani od określonej ilości postów. Potem w PA > Fora > Zezwolenia wybrane forum ustawiasz na prywatne i w zezwoleniach grupy pozwalasz na dostęp do działu.
Ostatnio zmieniony przez warna 05-08-2010, 07:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
ziolo72


Posty: 4
Wysłany: 15-07-2006, 21:22   

Witam: bardzo fajnie przewdstawiłes temat /Grupy/ jest naprawde zrozumiały i mozna się wszystkiego dowiedzieć. Mnie jednak zaskoczył fak jaj zrobić żeby usunąć grupy które po wgrani skryptu phpby przemo sie pojawiły,czyli Administrator • Junior Admin • Moderator Jak twoże swoje grupy to dodają się do tamtych a nie usuwają lub podmieniaja.Jak by mi ktos wyjaśnił jak to wywaliś to niezapomne o nim :)

Pozdrawiam..........
 
     
pecador

Pomógł: 292 razy
Posty: 2880
Wysłany: 15-07-2006, 21:56   

ziolo72, bardzo fajnie, że czytasz FAQ, ale mógłbyś się trochę bardziej po nim rozejrzeć..

http://www.przemo.org/php...pic.php?t=21450
 
     
ziolo72


Posty: 4
Wysłany: 15-07-2006, 22:22   

tak czytam wszystk uważnie i ta strone też dokładnie przeczytałem, powiem tak: zrobiłem tak jak na tej stronie co podałes lecz nieusunołem grupy Administrrator bo sie boje że że niebede się mugł zalogować, reszte grup wywaliłem, jest wszystko spoko tylko na stronie głównej nadal widnieją napisy Administrator • Junior Admin • Moderator i właśnie oto mi biega jak je wywalić ?? no chyba że ja jestem taki tempy że nic niełapie to przepraszam że zawracam głowe....... ;)

Gorąco pozdrawiam..............
 
     
pecador

Pomógł: 292 razy
Posty: 2880
Wysłany: 15-07-2006, 22:28   

po pierwsze, nie pogrubiaj tekstu. My tu mamy raczej dość dobry wzrok i nie trzeba go tak ozdabiać. Po drugie, przejrzyj słownik ortograficzny, a jeśli masz dysortografię, to pisz najpierw w wordzie i sprawdzaj błedy.

Zrób to, co napisał autor tematu, do którego podałem Ci link. Wejdź do edycji stylów i tam usuń kolory tych grup - znikną ze strony głównej. I nie wpłynie to źle ani na adminów, ani na moderatorów.
 
     
ziolo72


Posty: 4
Wysłany: 15-07-2006, 23:21   

Pisałem dość szybko więc mogłem popełnić parę błędów, choć myślę że to nie stanowi aż tak wielkiego problemu żeby zwracać na niego uwagę .Sadze że problem tkwi w tym że jestem na tym forum nowy i nie mam tyle postów co ty ale to nie oznacza że jestem gorszy, więc na drugi raz jak chcesz pomóc to prosił bym raczej o pomoc a nie o zwracanie uwagi czy tam miało być ;; ó;; czy ;; u;; Jak nie to po prostu nie pisz więcej odpowiedzi na moje pytania bo tutaj jest dość ludzi żeby po prostu pomogło w rozwiązaniu problemu…………
 
     
pecador

Pomógł: 292 razy
Posty: 2880
Wysłany: 15-07-2006, 23:25   

Ale pogrubione posty nie czyta się przesadnie wygodnie. Osobiście wolę zwykłe. Błędy w pisowni też przeszkadzają w czytaniu. Może to dla Ciebie niewiele znaczy, ale nikt tu nie będzie się wysilał, aby czytać słowa typu "mugł" czy "tempy".
Chcesz pomocy - wysil się trochę i pokaż się od jakieś dobrej strony.

ziolo72 napisał/a:
bo tutaj jest dość ludzi żeby po prostu pomogło w rozwiązaniu problemu…………

Co nie znaczy, że możesz pisać jak chcesz, bo zawsze ktoś Ci pomoże.

EOT
 
     
ziolo72


Posty: 4
Wysłany: 15-07-2006, 23:40   

Leone napisał/a:
Co nie znaczy, że możesz pisać jak chcesz, bo zawsze ktoś Ci pomoże.


Pomorze pisze się ,rz, a nie ,ż, powinieneś odpalić worda, i nierozumiem twojego zdenerwowania... ;)

pozdrawiam.....
 
     
Gracek


Pomógł: 222 razy
Posty: 1781
Wysłany: 16-07-2006, 09:17   

ziolo72 napisał/a:
Leone napisał/a:
Co nie znaczy, że możesz pisać jak chcesz, bo zawsze ktoś Ci pomoże.


Pomorze pisze się ,rz, a nie ,ż, powinieneś odpalić worda, i nierozumiem twojego zdenerwowania... ;)

pozdrawiam.....

:lol: :lol: :lol:
_________________
###
 
     
regua


Pomógł: 74 razy
Posty: 444
Wysłany: 16-07-2006, 09:30   

Czytamy i jeszcze raz czytamy!

Ale rotfla niezłego zaliczyłem ;)
 
     
KrawieC

Posty: 11
Wysłany: 16-09-2006, 13:14   

warna napisał/a:
3. Dodawanie rang
Wchodzimy w PA > Grupy > Rangi > [ Dodaj nową range ]. Od razu omówię wszytskie opcje.
Nazwa Rangi: Chyba nie trzeba tłumaczyć ;) Jeśli chcesz użyć obrazka rangi w którym jest już nazwa rangi i chcesz żeby nie powtarzała się ona w nazwie rangi to przed nazwą rangi daj: -# wowczas nie będzie ona wyświetlana.


ja wlasnie mam taki problem ze chcialbym zeby sie wyswietlal i obrazek i ranga czy cos takie jest mozliwe?

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
_________________
Zajrzyj na Siwa Oasis (Jeszcze Nie) Najlepsze Forum O Enemy Territory ---->http://www.etpl.ovh.org/phpBB/index.php
 
     
SnoopDogg2


Pomógł: 76 razy
Posty: 357
Wysłany: 16-09-2006, 13:22   

KrawieC, ale pytanie to zamiast -# wpisujesz swoją nazwe rangi i masz obrazek jak i podpis rangi.
 
     
KrawieC

Posty: 11
Wysłany: 16-09-2006, 13:32   

SnoopDogg2 napisał/a:
KrawieC, ale pytanie to zamiast -# wpisujesz swoją nazwe rangi i masz obrazek jak i podpis rangi.


no tak tylko ze ja tak mam z rangami wszystko jets ok zmieniaja sie od ilosci posto ale obrazki w ogole sie nie pojawiaja :O
 
     
SnoopDogg2


Pomógł: 76 razy
Posty: 357
Wysłany: 16-09-2006, 13:44   

A gdzie wrzucasz obrazki do templates/twój_styl/images/ranks , pozniej przypisujesz dana range i obrazek od ilosci postów i powinno sie zmieniac. Chyba ze masz wybrana range specalna wtedy musisz juz to zmienic w profilu danej osoby.
 
     
Gadatliwa Kasia 

   
KrawieC

Posty: 11
Wysłany: 17-09-2006, 13:44   

SnoopDogg2 napisał/a:
A gdzie wrzucasz obrazki do templates/twój_styl/images/ranks , pozniej przypisujesz dana range i obrazek od ilosci postów i powinno sie zmieniac. Chyba ze masz wybrana range specalna wtedy musisz juz to zmienic w profilu danej osoby.


wielkie dzieki, mialem w innym katalogu rangi :mrgreen:
Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum, modyfikacji oraz instrukcji bez zgody administracji i autorów tematów/postów zabronione!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Najlepsze oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowegoNajlepszy program do sklepu firmowany przez Przem'a

Sklep z gadżetami

Design Cart - Tworzenie sklepu internetowego

www.polsystem.pl

www.bidcar.pl

iRonin.IT

• Zamów reklamę