Ogólna pomoc dotycząca stylów - [OffTopic] Od czego zacz???
Keslik - 19-12-2013, 19:29 Temat postu: [OffTopic] Od czego zacząć? Cześć. Mam do was, drodzy użytkownicy forum pytania, na które zapewne jest wiele odpowiedzi, ale do rzeczy. Od czego zacząć przy robieniu stylu? Mógłby mi ktoś tez wytłumaczyć jak zacząć coś robić w stylach? (od czego zacząć znajomość z robieniem stylu) Jestem całkowicie zielony w tym, dlatego pytam. Zapomniałbym o najważniejszym. Czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak owe forum zrobić? (chodzi mi o założenie itd). Wiem, że to jest dział do stylów, ale moje pytanie jest na temat stylu i innych rzeczy, a ja nie wiem gdzie o tym napisać. Jeżeli jest to zły dział to prosiłbym o przeniesienie. Z góry dziękuję za odpowiedzi ze strony użytkowników.
bustersk - 19-12-2013, 21:24
Zapoznaj się z HTML/CSS, pełno kursów na internecie.
Co do instalacji forum to wszystko masz w FAQ.
Scooby?! - 19-12-2013, 23:15
Pewnie najlepiej zacząć od prawego górnego rogu forum "Video tutoriale"
http://www.youtube.com/re...pbb+przemo&aq=f
Potem możesz przewertować "FAQ - PIERWSZA POMOC!!":
http://przemo.org/phpBB2/...pic.php?t=12236
Z rad ode mnie to umiejętność posługiwania się opcją "SZUKAJ".
http://przemo.org/phpBB2/forum/search.php
A najlepiej to spontan tak jak ja zaczynałem
Wrubcio - 20-12-2013, 19:00
" Robienie styli " to szeroko pojęty temat. Albo projektujesz grafikę i oddajesz ją do kodowania, albo kodujesz otrzymaną grafikę albo robisz to i to ( choć podobno nie da się mieć talentu do grafiki i do kodu w jednym ) nie ważne. Zdecyduj czy wolisz klikać w notatniku, czy w photoshopie i jazda. Najpierw tutoriale później pokazuj co stworzyłeś ktoś kto się zna powie ci co zrobiłeś dobrze a co nie i w końcu się nauczysz.
Keslik - 20-12-2013, 21:07
Ja wole grafikę robić, bo bardzo lubie coś wykonywać w GIMP'ie. Ostatnio zrobiłem baner na górę forum. Co takiego z grafiki potrzebne jest? Bo wiem, że:
1.Baner u góry forum (na samej górze).