HydePark - Witam ponownie SKLEP
Flimbo - 16-08-2013, 12:56 Temat postu: Witam ponownie SKLEP Witam hm jak by tu zacząć chciałbym założyć sobie sklep na forum do cs 1.6 tylko żeby mógł w sklepie kupić admina ,slota ,klase vip, levele np do danej klasy itak dalej i dalej pewnie wiecie o co mi chodzi i teraz jak to zrobic jaki sklep wybrać i skąd go wziąć jak zainstalować go na forum swoim no i resztę spraw o których zapomniałem albo nie dopisałem proszę o pomoc bede bardzo wdzięczny
Nexer008 - 16-08-2013, 13:01
http://bit.ly/1abfubw
Flimbo - 16-08-2013, 13:16
a czy jest jakiś sklep bezpłatny ale żeby wszystko śmigało czyli slot,vip,klasy,premki,admin. itp itd czy nie ma takiego
Nexer008 - 16-08-2013, 13:26
Jest.. podałem Ci link. Poszukaj.
Flimbo - 16-08-2013, 13:29
a nie mógłbyś mi wybrac najlepszego bo tu jest ich dużo i nie wiem za bardzo który wybrać i jak zainstalowac prosze o pomoc
Nexer008 - 16-08-2013, 13:32
Flimbo napisał/a: | najlepszego bo tu jest ich dużo | Nie znam się.
Flimbo napisał/a: | i jak zainstalowac | Na pewno będzie instrukcja razem z sklepem
Flimbo - 16-08-2013, 13:55
masakra nie wiem który wybrać moze ktoś mi doradzi w tym bardzo prosze a znalazłem na swoim koncie tam gdzie zakładałem forum czyli na ugu.pl jest w programach dodaj Sklep Gekosale i teraz czy ten sklep spełni wymagania odnośnie tych co pisałem czy to jest sklep do czegoś innego ?????????
lord.nitos - 07-10-2013, 17:26
Flimbo napisał/a: | masakra nie wiem który wybrać moze ktoś mi doradzi w tym bardzo prosze a znalazłem na swoim koncie tam gdzie zakładałem forum czyli na ugu.pl jest w programach dodaj Sklep Gekosale i teraz czy ten sklep spełni wymagania odnośnie tych co pisałem czy to jest sklep do czegoś innego ????????? |